//
you're reading...
Cum mă las de fumat?

Sunt in toate fusurile orare!


WOW! Wow, wow, wow şi iarăşi wow! Şi nu, nu am devenit câine intre timp şi de aia nu am mai scris pe blog. Ci pentru că… încep să am foarte multă energie! După zilele alea când ameţeam şi mă simţeam ca exilat de pe Marte doar de la urcat nişte amărâte de scări, acuma îmi vine să fac nebunii ca tipul ăsta (să vă uitaţi la faza cu puiul dacă nu îl ştiţi pe tipul ăsta, e alt clip. A, şi fazele sunt pe bune, ăsta a fost arestat de multe ori.):

Bine, nu fac chiar ca o imitaţie de Rocky, pentru că e prea multă gheaţă, dar serios că aş face! Am foarte multă energie, frate! Şi nu ştiu de unde! Nu mai pot dormi noaptea, sunt ca oraşul care nu doarme niciodată, sau ca toate fusurile orare din lume combinate.

M-am uitat la o groază de filme, am început să le văd pe alea nominalizate la Oscarurile de anul ăsta, am dat peste o carte faină (ok, dădusem peste ea mai demult, dar nu am apucat să o deschid), Black Swan de Taleb şi am început ieri să o citesc, în week-end am fost iar la munte… în imaginaţia mea şi acum trei zile mi-am făcut abonament la sală. (???…!!!)

A!, ca să nu mai spun că cine patina de zor în week-end? Me, me, me, pick me! Da, exact, eu, cu aceeaşi frenezie cu care scriu acuma a la stream of consciuosness…

Cât despre ţigară… Se face azi-mâine săptămâna de când nu am mai pus în gură ţigară. Dar deloc. Nici măcar una, două pe zi, de consolare. And it feels fucking great!

Cea mai mişto parte din toată chestia asta? Alina crede că am o alta. Da, exact. Adică de ce mă foiesc noaptea în pat? De ce am atâta energie? De ce sunt mai atent cu ea? Să fie oare… REMUŞCĂRI PENTRU CĂ O ÎNŞEL? :)) Oh the feminine mind works in mysterious ways… Dar e spre bine toată chestia asta. La nivel conştient îşi tot spune că nuuu, nu are cum să fie aşa, nu am cum să o înşel, dar subconştientul ei, dragul de el, o tot face să îşi petreacă tooot mai mult timp în faţa oglinzii. 😀 Cu rezultate mişto.

 

About andreipop22

student, 23 de ani, fumator. Incerc sa devin fost fumator.

Discussion

No comments yet.

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

