//
you're reading...
Jurnal de fumator

Un week-end alb ca fundalul din Word


… Sau ca domişoara asta de aici.

Am fost la munte week-endul ăsta (cu toate avertizările tuturor, şoseaua spre Braşov era currrrrată currrrată!) şi aş vrea să spun că m-am distrat de minune, că totul a fost “sooper” şi “woop woop” şi de astea. A fost, într-un fel, dar m-am simţit foarte ciudat.

Nu îmi mai amintesc decât zăpada. A, da, poate şi muntele.Poate şi castelul Bran pe care l-am văzut a treia oară. Am uitat să fac şi poze. A fost o ameţeală totală. Nu puteam să mă concentrez la nimic. A fost ca în zilele alea când mă simţeam high de la atâta stat cu ochii în calculator. Ba colac peste pupăză, abia îmi urneam picioarele când urcam scările. Mai lipsea să mi le iau cu mâinile şi să le fac să urce treaptă cu treaptă. Cel mai mişto a fost când era să îi provoc Alinei o criză, pentru că ea e claustrofobă şi mi-a luat vreo două minute sau mai mult să urcăm pasajul ăla strâmt, iar eu, care urcam în faţa ei, nu mă mai mişcam odată  🙂

Ne-am întors acasă sâmbătă seara şi duminica am zăcut-o toată. M-am simţit ca o legumă. Sau ca o gumă pe care o întinzi. DAR am reuşit să nu fumez nimic! În schimb am fost ameţit toată duminica şi azi sunt la fel. Am fost azi la un examen mega-uşor, la care aş fi făcut de 10 cu ochii închişi şi cred că l-am cam screwed up… Oh well. Not smoking happens, I guess. Să vedem când o să mi se ridice pâcla asta de pe cap.

About andreipop22

student, 23 de ani, fumator. Incerc sa devin fost fumator.

Discussion

No comments yet.

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

