//
you're reading...
Țigara și râsul, Jurnal de fumator

Totul e sub control


Ok, recunosc. Am fumat azi mai mult decât media mea în ultimele Ț+2 zile de când eu și țigările ne-am certat (se pare că nu definitiv și ireconciliabil).

Am fumat 3 țigări azi. Dar aș fi înghețat dacă nu o făceam. Pentru că, din păcate, niciun Saint Bernard salvamontist al  Bucureștiului (din aceia care ies pe străzi în mod normal când e un viscol ca cel de azi) nu era de găsit pe nicăieri. Am tot strigat ”Beethoven!”,  ”Beethoven!”, dar nu a venit niciunul.

Am fumat pentru că îmi era frig. Pentru că nu aveam vreo butelcuță cu rom la mine și pentru că fularul nu este destul de mare să îmi acopere și gâtul, și nasul, și fața. ”Ah!” Veți spune. ”Dar la mâni nu îți era frig?”

NU! Pentru că aveam mănuși. Pe care le-am și ars că am fumat ca un netot, până aproape nu a mai rămas nimic din țigara..ările alea.

Nu mă demoralizez. Putea fi și mai rău. Puteam să văd altfel ziua de azi:

About andreipop22

student, 23 de ani, fumator. Incerc sa devin fost fumator.

Discussion

2 thoughts on “Totul e sub control

  1. 3 țigări sunt foarte puține,eu mă chinui să mențin o medie de 10,dar în ultima vreme nu prea îmi merg “calculele”

    Posted by exfumător în devenire | January 26, 2012, 8:37 PM

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

