//
you're reading...
Țigara și râsul, Jurnal de fumator

Ziua Ț


… asta așa, ca să par cool, să dau impresia că nu îmi pasă, că am  și pierdut șirul zilelor de când nu mai fumez. Nimic mai fals. Este fix ziua a cincea de când nu mai fumez. A doua oară în ultimele două săptămâni.

Și toți pereții, toate calendarele și alarmele parcă țin să îmi amintească asta. Inclusiv prietena mea. Care e cam la fel de cinică precum tipul ăsta:

Adică fumează încă în casă… Încă. La cinci zile de când i-am demonstrat că de data asta vreau să mă las pe bune. E bine, totuși, nu am de ce să mă plâng… Măcar și le ascunde, nu le mai lasă tentant prin geanta desfăcută. Sau nu și le mai scoate din buzunarul de la haină și nu le mai pune pe masă.

Bineînțeles, există și excepții. Mai văd câteodată țigări prin casă, fie ele și numai mucuri. Dar cum te lași de fumat cel mai eficient? Puterea imaginației, desigur. De fiecare dată când vezi o tentație, îți zici ca ăn tabloul ăsta:

About andreipop22

student, 23 de ani, fumator. Incerc sa devin fost fumator.

Discussion

No comments yet.

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

