//
you're reading...
Jurnal de fumator

Punct şi virgulă şi de la capăt (Andrei, ziua 3 reloaded)


Începusem să scriu cam acum o săptămână despre cum fac eu să treacă ziua fără să fumez. Sau, măcar, cum încerc să fac asta. Pentru că începusem bine şi credeam că stresul şi oboseala şi faptul că o să am şi sesiune şi job şi prietenă o să mă epuizeze atât de tare, încât nu o să mai am timp nici măcar să mă gândesc la ţigară.

Asta până week-endul trecut, când, într-o pauză de învăţat (ocupaţie boemă, se pare, care nu te prinde ca într-o menghină, aşa cum face serviciul sau alergătura din timpul săptămânii!), am început să mă tot foiesc. Cu degetele. Mă tot jucam cu un măr, cu o minge din aia antisres, cu creionul… cu creionul… CU CREIONUL. Cu creionul pe care îl duceam la gură. Then it struck me (bine, nu chiar atunci, îmi cam dădusem seama dinainte). Şi am început să mă agit din ce în ce mai tare. Am încercat să mă cufund (da, sigur!) în foi şi să nu mai fac pauze de la învăţat. După care am încercat măcar să mai fac învăţat de la pauze.

Long story short, m-am dus în dormitor şi am văzut pachetul de ţigări al prietenei mele pe noptieră, ivindu-se din geanta ei. Ca o invitaţie. Mai avea doar una. Pe care am fumat-o… (Of, măcar de-aş fi beţiv!)

Mi-am zis că oricum m-am lăsat prea brusc, că e prea îndrăzneţ să te laşi de la un pachet şi ceva pe zi, mai ales când stai cu un fumător care NU TE SUSŢINE (da, Alina, I MEAN Y-O-U!). Şi mi-am permis o dezlegare de o aroganţă pe zi. Ăsta era planul, dar luni şi marţi am fumat mai multe. M-am mai lăsat o dată de joi. De joi seară, la 23:59. Şi iarăşi încep să mă agit şi să molfăi markere şi pixuri. Nu ştiu ce să fac cu degetele… Alina face mişto de mine şi mă trimite să iau lecţii de pian.

Oricum, parcă e un pic mai bine. Mi s-a ridicat moralul un pic acum, când a revenit exfumătorul pe blog. Sau când i-a revenit blogul cu totul. Exfumătorule (despre care nu ştiu decât că te cheamă Adi şi că treci cam prin aceleaşi chestii ca şi mine), man, don’t ever leave me again! Ştiu că pare cheesy, dar chiar ajută să vorbeşti despre asta.

About andreipop22

student, 23 de ani, fumator. Incerc sa devin fost fumator.

Discussion

One thought on “Punct şi virgulă şi de la capăt (Andrei, ziua 3 reloaded)

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

