//
you're reading...
Cum mă las de fumat?, Jurnal de fumator, Jurnal de nefumator, Program

Ţigara, revelionul, dorinţa şi peştera


Eram odată la gura unei peşteri. De revelion, printr-un munte (fictiv, desigur). Şi jos, la poalele lui, se vedeau artificiile. Bun, mi-am zis: semn că trebuie să îmi pun dorinţa de Anul Nou.

Şi atunci am strigat în gura peşterii: “Vreau să mă las de fumat!” Surprinzător, ecoul s-a auzit: “Şi eu, şi eu, şi euuu…” 🙂 Sau CAM aşa ceva.

Lăsând gluma la o parte, mi-am dat seama că probabil nu sunt singura care îşi promite asta de revelion. Şi că ar fi mai uşor dacă aş avea, ca la şcoală, nişte colegi pe care să îi întreb cât le-a dat la temă. Adicătelea, mai întâi, dacă le-a dat şi ce metodă au aplicat. Şi cam pe unde s-au încurcat. Şi aşa i-am găsit pe Pitic, Robert, Winnilicious, Bianca, Derscanu, pe cineva care şi-a făcut blog special pentru asta şi nu în ultimul rând, moldoveanca mea get-beget din oraşul natal, Oneşti.

Aşadar, dragi colegi, vouă cum vă iese? Aţi reuşit chiar din prima? Scrieţi! N-aţi reuşit chiar din prima? Scrieţi! (Informaţii despre campanie şi ce şi cum, aici.) Am o prietenă, Alina,  care s-a lăsat de fumat după ce, timp de un an (adică 365 de zile/ 12 luni/ 52 de saptamani/ 31 556 926 de secunde), îşi spunea în fiecare seară că se lasă. Fire încăpăţânată (deja ambiţioasă e prea puţin spus), a şi reuşit!

Ca orice, scăpatul de fumat nu e imposibil. Oricare v-ar fi motivele, scăpaţi de fumat (da, exact! “scăpaţi” de fumat. Nu “renunţati”/nu vă “lăsaţi” de fumat, că nu pierdeţi nimic, aşa că să vă scoateţi expresiile astea necuviincioase din cap. Nu, dom’le, nu. Voi scăpaţi de un junghi.) şi ajutaţi-i şi pe alţii prin poveştile voastre!

About R N

Creation is the only thing that dismisses you from the obligation of having to know everything.

Discussion

3 thoughts on “Ţigara, revelionul, dorinţa şi peştera

  1. Am zis, dar inca nu am reusit nimic. Cred ca cel mai important lucru este motivatia, sa doresc foarte mult sa renunt la fumat. Sau si mai bine, sa fac in asa fel incat sa imi fie scarba de tigara, atunci da, se poate, chiar foarte usor.

    Posted by Derscanu | January 14, 2012, 10:31 PM
  2. Este o acțiune de durată.Eu sunt încrezător că voi reuși în cele din urmă și evident m-ar bucura mult să reușească și alți fumători ce vor să se elibereze.Lupta este grea,dar putem învinge!!Cât de greu ne-ar fi și cât de mult ar dura,trebuie să facem pe dracul în 4 să ne dovedim mai puternici ca țigara.Baftă tuturor viitorilor exfumători!!

    Posted by exfumător în devenire | January 15, 2012, 2:24 PM

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

