//
you're reading...
Jurnal de fumator

Hoţii de cai nu fumează (Andrei, ziua 2)


Acu’ două zile am încercat să mă culc mai devreme, ca piţipoancele anorexice care se culcă la 6 seara ca să nu mănânce seara (presupunând că ar exista aşa ceva; nu, nu sunt misogin!).

M-am culcat mai devreme şi să nu mai fumez ţigara de la unu noaptea, şi pentru că ieri am avut două zile în una. Pentru că bineînţeles că atunci când lipsesc câţiva colegi, Andrei trebuie să devină omul bun la toate. M-am simţit ca în reclama aia la bere, când intrau în pub vara şi ieşeau iarna, şi asta pentru că abia când am ieşit de la muncă mi-am dat seama că nu văzusem lumina zilei decât un pic prin geamul de la ratb (da, spre ratb am mers cu ochii închişi!).

Şi asta nu a fost revelaţia zilei. Într-o minipauză de holbat în calculator, mi-a fâlfâit pe lângă ureche un vers din Ironic. Acest Ironic:

Şi anume acest vers:

Cu modificarea de rigoare: “a no break sign for my cigarette”. Cu alte cuvinte, dacă n-ai timp nici să respiri, când să mai fumezi? 

Reacţia şefului meu: priceless. S-ar fi aşteptat să-l mârâi când am plecat acasă şi să-l şi muşc că fac overtime fără pretenţii la răsplată pe bune, în schimb i-am zâmbit. Că nu fumasem ieri.

Până să vină autobuzu’, mă gâneam la faza aia… “Smile. It makes people think you’re up to something.” Mda. După care m-am pleoştit un pic, pentru că mi se părea că cineva care is up to something ar avea o ţigară atârnată în colţul gurii.

Of. Oricum, day 2 is woo-hoo!

 

About andreipop22

student, 23 de ani, fumator. Incerc sa devin fost fumator.

Discussion

No comments yet.

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

