//
you're reading...
Jurnal de nefumator

Raluca: Şi de atunci fumez ocazional


De atunci. De la prima ţigară. De la prima ţigară, după care spusesem că “Gata, am fumat, am văzut cum e. De-acuma ne abţinem“. Ne abţinem până când…

Până când în mai, într-o excursie la Paris,  nu puteam să nu fumez când admiram panorama oraşului noaptea, din faţa bazilicii Sacré-Coeur. Ar fi fost păcat să nu fumez, nu aş mai fi fost franţuzoaică pentru o zi. Aveam şi bagheta la subsoară, şi vin  lângă mine şi… în mine, ce-i drept. Ar fi stricat decorului.

Ba chiar mi-am convins şi-un prieten, şi el nefumător, să vadă ce bine îşi şade cu ţigara în colţul gurii. El s-a înecat, eu nu (bineînţeles, iar nu am tras în plămâni) şi am sfârşit prin a-i da eu lecţii lui cum să facă să pară şi el de-al locului, să nu se facă de ruşine că tuşeşte de la o ţigară.  “Comportă-te natural!” şi i-am făcut cu ochiul à la “Ne-am înţeles, puştane?”.

S-a lăsat pe iarba moale râzând. Eu, la a doua mea ţigară, îi dădeam lui sfaturi cum să fumeze.

Am început şi eu să râd. Bine, ca să pot să îi dau lui lecţii ar mai trebui să fumez, nu?

About R N

Creation is the only thing that dismisses you from the obligation of having to know everything.

Discussion

2 thoughts on “Raluca: Şi de atunci fumez ocazional

  1. Nu, nu, să nu cumva să mai fumezi! Aşa începe!

    Posted by Litereşicifre | January 9, 2012, 11:21 PM

Tu ce crezi despre asta? Comentează!

